Who Gives a Crap?

מי מאתנו לא עבר חוויה של שברון לב? מי לא ישב וחשב על האקס כשלבו שותת ובלוטות הרגש עולות על גדותיהן? זה קרה לכולנו, וכולנו חשבנו – מה אפשר לעשות עם שצף הרגשות האלה? איך אפשר להקל קצת על המצוקה? חברת נייר הטואלט האוסטרלית Who Gives a Crap מצאה פתרון יצירתי לנתב את רגשות הצער והנקם של שבורי הלבבות באשר הם, ועל הדרך גם לתרום לאימא אדמה וגם להוסיף לשורת הרווח שלה עצמה. איך היא עשתה זאת?

a love letter written on toilet paper

לקראת יום האהבה האחרון, הזמינה החברה האוסטרלית את קהל לקוחותיה לשלוח להם את מכתבי האהבה של האקסים. היא התחייבה להפוך את המכתבים ללא פחות ולא יותר מנייר טואלט ממוחזר! כן כן, כך יגיעו למקום שבאמת ראוי להם! על הדרך הם גם התחייבו לתרום 50% מהרווחים שיתקבלו לטובת שיפור התנאים הסניטריים בעולם השלישי. הם לא הסתפקו רק במשלוח חד צדדי, וכל לקוח ששלח את מכתבי האהבה הנושנים קיבל תעודה מעוצבת המעידה על כך שמכתבי האקס מוחזרו והפכו לנייר טואלט, ומעכשיו אפשר באופן מילולי לנגב אתם את הת*ת.

שימו לב לכמה הברקות בקמפיין אחד: יום האהבה שהוא יום של חגיגת קיטש צרכנית הפכה בחסות הקמפיין ליום של קיימות ותרומה לסביבה; פנייה לקהל יעד מפולח היטב – אותם אנשים שיום האהבה מרגיש כמו חץ בלב עבורם, קיבלו הזדמנות חד פעמית להשתתף בחגיגה, וכל זה – תוך הפעלת חוש הומור, עירור רגשות חיוביים של הלקוחות כלפי המותג ותרומה כספית לערכיו.

איזה קמפיין יצירתי אתם מריצים בשביל המותג שלכם? שתפו אותנו…

רוצים לשמוע עוד? מעוניינים בשיחת ייעוץ? אל תהססו! צרו קשר עכשיו

רוצים עוד? הירשמו לניוזלטר שלנו ונגיע לתיבה שלכם פעם בשבוע!