יחסי ציבור לעסקים קטנים

האם יחסי ציבור לעסקים קטנים הם משהו שיש לשקול בכלל? והתשובה הקצרה היא כן! הנה כל הסיבות לכך

המוח האנושי מתוכנת להגיב בצורה חיובית לדברים שהוא כבר מכיר. מוצרים, אנשים, רעיונות שלא נחשפנו אליהם קודם – יתקבלו בחשדנות. סביר מאוד להניח שבעודכם פוסעים בסופרמרקט (תירגעו, לפני הקורונה!), היד שלכם תישלח באופן טבעי וקל אל מוצרים שאתם מכירים. כי כבר ניסיתם אותם, כי פגשתם אותם בפרסומות, כי חבר המליץ לכם. נדיר מאוד שתבחרו ותכניסו לעגלה מוצרים לא מוכרים. זה טבע האדם, מגיב למה שמוכר.

יחסי ציבור ושימוש ברשתות החברתיות הם עוד דרך להגיע לתודעה של הציבור וכל אחד מהם מתאים בצורה אחרת ללקוחות שונים. כשחברת סטארטאפ שוכרת משרד יחסי ציבור ודיגיטל שיקדם בתקשורת אפליקציה ללימוד אנגלית לילדים שפיתחו, הם עושים את זה כדי לבלוט בין כל האפליקציות המתחרות. הם רוצים את היתרון היחסי הזה כדי שכשלקוח יחפש ויבחר אפליקציה כזאת, הוא ייזכר שראה פרסום על המוצר או קרא כתבה חיובית והוא יבחר באפליקציה הזו מבין כל האחרות.

איש ואישה יושבים ליד דסק וצוחקים
נדיר מאוד שתבחרו ותכניסו לעגלה מוצרים לא מוכרים. זה טבע האדם, מגיב למה שמוכר.
Photo by You-X Ventures

אז מה הקשר לעסקים קטנים?

שלא כמו פרסום בעיתונות ובטלוויזיה ששם העלויות גבוהות מאוד, יחסי ציבור ושירותי דיגיטל הם מוצרים שעסק קטן יכול לעמוד בו, והתוצאות שהם עשויים לייצר עבור העסקים הקטנים והבינוניים הן גדולות:

גושפנקא – העובדה שעיתונאי שעובד בכלי תקשורת מסוים הסכים לכתוב או לדווח על העסק שלכם או על יתרון ייחודי של המוצר שלכם, מאותתת לקהל הקוראים, הצופים והמאזינים, שאתם מציעים מוצר או שירות אמינים ואמיתיים. אחרת אין סיבה שתעלו לראיון כמומחים ברדיו או תזכו לכתבה על מסלול הלימודים הייחודי שהשקתם. מאמנת כושר שפתחה רשת חדרי כושר לנשים, חברת קוסמטיקה ישראלית שפיתחה סדרת מוצרים אורגניים סופר איכותיים או רופא משפחה מהרצליה שפרסם ספר המתעד את שגרת יומו של הרופא – כל אלו נעזרו בשירותים של משרדי יחסי ציבור כדי להיכנס לתודעה של הצרכן והציבור הישראלי. בפעם הבאה שלקוח פוטנציאלי ייכנס לחנות הספרים, לחנות קוסמטיקה או כשלקוחה תחפש סטודיו להתאמן בו, סביר שייבחרו במשהו שהם כבר מכירים.

תמונה של בוטיק בגדים ואביזרים
Photo by s-o-c-i-a-l-c-u-t

לינקים – המוצר שאתם מקבלים כשאתם שוכרים משרד יחסי ציבור הוא כתבות במדיה הדיגיטלית או בפרינט, הקלטות של ראיונות שנתתם לרדיו או סרטוני וידיאו של כתבות טלוויזיה שהשתתפתם בהם. ברור שתשתפו את התוצרים האלה ברשתות החברתיות ובאתר האינטרנט שלכם. אבל מה עוד זה נותן לכם? קידום אורגני איכותי ביותר במנועי החיפוש של גוגל ודומיו. כשמישהו יחפש צלם פורטרטים או מוצרי קוסמטיקה עד הבית ואתם תעלו בין הראשונים בתוצאות החיפוש, מבלי לשלם על זה באמצעות קידום ממומן, תבינו אז היטב את כוחה של התקשורת.

מכירות – כל אלה אמורים להיות מתורגמים למכירות ועל אנשי הדיגיטל שלכם לייצר עבורכם משפכי מכירות שיובילו את המתעניינים היישר אל חיקה של רכישה טובה ובטוחה.

אם לא שמעתם את זה קודם, יחסי ציבור, שיווק ופרסום הם לא זבנג וגמרנו, אלא עבודה מתמשכת של יצירת תוכן וקידומו ברשתות החברתיות. מכאן שברור שכדאי לחפש משרד יחסי ציבור שהוא גם משרד תוכן וגם דיגיטל. זה גם יחסוך לכם כסף, גם יבטיח רצף ושפה אחידה וגם ימקסם את התוצאות שתגיעו אליהן.

אם תרצו להבין איך עובדים עם משרד יחסי ציבור ודיגיטל

צרו קשר עכשיו לשיחת ייעוץ ללא תשלום או התחייבות!

או התקשרו עכשיו – 054-248-8086

שלי פז תקשורת

רוצים עוד? הירשמו לניוזלטר שלנו ונגיע לתיבה שלכם פעם בשבוע!