איך דף נחיתה יביא יותר לידים מהאתר שלכם?

אחת ולתמיד בואו נענה על השאלה מה ייצר יותר לידים – דף נחיתה או אתר האינטרנט שלכם? אנחנו מכירים את הדילמה מקרוב. השקעתם הרבה מחשבה על ״מסע הלקוח״, הלוגו והצבעים. חפרתם בליבת העסק בשביל לכתוב תכנים שיווקיים שיפנו ללב הגולש, והוצאתם ים כסף על אנשי המקצוע הטובים ביותר שיבנו את האתר. אז למה עכשיו, כשאתם צריכים למכור בפועל את השירותים שלכם כדאי לייצר דף נחיתה?

דף נחיתה
Image by fancycrave1 from Pixabay

מסר אחד

כשהגולש מגיע לאתר שלכם במטרה לחפש מידע, יש לו דרך ארוכה לעבור; מדף הבית, לדף המוצרים, דרך הדף האודות, או לבלוג. מספיק שהטלפון שלו צלצל באמצע או שהילד שלה קרא לה והיא נטשה את האתר ושכחה לחזור אליו.

המטרה של דף נחיתה, היא המרה! או במילים אחרות, הגשמת יעד עסקי. כל עסק והיעד העסקי שמתאים לו. ובהחלט ייתכן שלעסק אחת יהיו מספר דפי נחיתה במקביל. דוגמאות ליעדים עסקיים נפוצים הם הרשמה לרשימת התפוצה, בשביל להמשיך לדוור את הגולשים בתכנים שלכם או לקנות את השירות או המוצר שלכם.

פנייה ישירה לקהל יעד

בשביל שדף הנחיתה יעשה את העבודה הטובה ביותר, המסר צריך לענות על צורך מדויק של קהל היעד. זה אומר שלפני שבונים את הדף, עושים תחקיר שיווקי שבמסגרתו מבררים מי קהל היעד, מה הוא צריך, איפה נמצאת נקודת הכאב שלו, ולמה דווקא אתם, מבין כל המתחרים שלכם, תוכלו לפתור את בעיותיו. רק אחרי שלומדים להכיר את העסק והבידול שלו אפשר להתחיל לכתוב ולעצב את דף הנחיתה.

יש לכם שתי שניות להרשים את הלקוח הפוטנציאלי – רוצו

לפני שהגולש צולל את תוך הטקסט, הוא קודם כל רואה אותו. בממוצע, לוקח לו כשתי שניות להחליט אם הוא רוצה להישאר או להמשיך למקום אחר. לכן חשוב לעצב את דף הנחיתה כך שיתמוך בסוג העסק שלכם ויהיה רלוונטי לקהל היעד שלכם. למשל דף נחיתה לספק לחתונות לא ייראה כמו דף נחיתה של עורכת דין.

אם הדף לא שם – הוא לא קיים: גוגל

בניתם דף נחיתה מעולה? זה מדהים! עכשיו רק צריך שגם מנוע החיפוש כמו גוגל יחשוב שהוא מעולה. זה אומר לכתוב את הדף לפי הכללים שלהם, כך שגם אם אתם לא מעלים קמפיין, מי שיקליד את מילות המפתח הרלוונטיות שלכם בגוגל, יגיע ישירות לדף המכירה שלכם.

לסיכום, דף נחיתה הוא הטקסט השיווקי המכירתי והממוקד ביותר של העסק. כל מילה או משפט שנכנסים אליו חייבים לקלוע בול למטרה שלשמה הוא נכתב. אין מקום לסמול טוקס, ואין מקום לטעויות. ולכן, כדאי לתת את זה לגורם מקצועי, שאינו מעורב רגשית בעסק, וידע לזקק את הבידול השיווקי לכדי דף נחיתה נקי וממיר.

רוצים לדעת איך אנחנו יכולים לעזור לכם בהקמת דפי נחיתה ממירים? מעולה! רק תשאירו פרטים כאן

מאמרים אחרונים בבלוג בנושא שיווק דיגיטלי:

עושים סדר בבלגן: על ההבדל בין תוכן אורגני לקמפיין ממומן

מה זה בכלל שיווק דיגיטלי

רוצים עוד? הירשמו לניוזלטר שלנו ונגיע לתיבה שלכם פעם בשבוע!