The Traffic Jam Whopper

אנשי שיווק ומכירות טובים יחפשו תמיד דרכים יצירתיות לרתום מצב לא אידיאלי לטובת המוצר או השירות שלהם. לא בקטע יח״צני, אבל אם יהיה גם מה לקדם בתקשורת במקביל, מה טוב! 

זה בדיוק מה שעבר בראשם של מנהלי המכירות והשיווק של בורגר קינג בשנת 2019 שיצאו עם השירות החדש וההו כה מתבקש של שירות משלוחים ללקוחות בדרכים, ולא סתם בדרכים, תקועים בפקק תנועה אינסופי! 

המבורגר בפקק

מי מאיתנו לא ישב שעות בפקק תנועה ופינטז על ארוחה טובה או לחלופין התבאס שאין לו משהו קטן למקרה חירום בתא הכפפות? ברגר קינג הבינו את הפוטנציאל הטמון בפקקי הענק המפורסמים של ערים כמו מקסיקו סיטי והצליחו לשלב בין טכנולוגיות ה- IoT (Internet of Things)ותכנת המפות של גוגל לרצון הלקוח ולהזדמנות עסקית שלהם.  

בשנת 2019 הם השיקו פיילוט ראשון מסוגו בעיר מקסיקו סיטי, ״המתגאה״ בפקק הנוראי בעולם האחראי לעד 5 שעות נסיעה בפקק לאדם ביום, והציעו לתקועים בו, להזמין וופר של ברגר קינג אליהם לרכב, בעודם בתנועה!  

ברגר קינג הצליחו למפות את תנועת המזמינים שהיו ברדיוס של 3 ק״מ מסניף של ברגר קינג באמצעות אפליקציית Google Maps שהותקנה בטלפונים של המזמינים ואף הציעו למזמינים את האפשרות לעשות את זה באמצעות הזמנה קולית וככה לא לסכן את עצמם בנהיגה.  

הלקוחות המאושרים שהזמינו ברגר קינג לרכב שלהם, יכלו להתעדכן על מצב ההזמנה שלהם על שילוט חוצות בדרכים המרכזיות, ולבסוף, כשהמשלוח שלהם היה מוכן, שליח על אופנוע הגיע עד אליהם ומסר להם את הוופר הנחשק.  

היום השירות ניתן בפקקי הענק המפורסמים של מקסיקו סיטי, לוס אנג׳לס, סאו פאולו ושנגחאי, והיד עוד נטויה! 

לכל ארגון או חברה צרכים שונים ומגוונים ונשמח להשיב לפניות שלכם במייל או בשיחת ייעוץ ללא עלות: השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם!

רוצים עוד? הירשמו לניוזלטר שלנו ונגיע לתיבה שלכם פעם בשבוע!