השילוש הקדוש: יחצ-תוכן-דיגיטל

איך מצליחים להשתמש בכל הכלים שמציע לנו אירוע לטובת קמפיין תקשורתי מוצלח שיסתיים במכירת כרטיסים מלאה והרבה גאווה? מקרה מבחן בשימוש בכל מרכיבי השילוש הקדוש: יחצ-תוכן-דיגיטל

תיקון ליל שבועות של עלמא בית לתרבות עברית מוגדר אצלנו כהצלחה מסחררת בעיקר בגלל שבמקרה הזה נעשה שימוש מוצלח ומדויק במה שאנחנו אוהבים לכנות השילוש הקדוש: יחצ-תוכן-דיגיטל.

12 אייטמים בתקשורת – מתוכם 5 ראיונות רדיו בתכניות מרכזיות, המלצה ביומן תרבות שישי בגל״צ, חמישה אייטמים בעיתונות הכתובה והדיגיטלית וטור של ד״ר רות קלדרון Ruth Calderon, המייסדת ומי שעומדת בראש ׳עלמא׳, בעמוד האמצע של גיליון החג של ידיעות אחרונות.

20 פוסטים בעמוד הפייסבוק של עלמא, שאיפשרו לקהל המבקרים שוחר היהדות הפלורליסטית, טעימה אמיתית מההרצאות באירוע.

ובסופו של דבר המקום היה עמוס במאות מבקרים שהגיעו למקום ורצו להיות חלק מהדבר הזה.

וזה עוד לפני שאמרנו מילה על קובי אוז המהמם שבסוף הלילה חידש את ״מזמורי נבוכים״, תקליט שיצר לפני עשור, בהיותו תלמיד ב׳עלמא׳.

אבל מה הופך אירוע למעניין ומוצלח תקשורתית?

תוכן – אין ספק שהתוכן הוא מרכיב חשוב ורצוי להקדיש זמן ואנרגיה לחשיבה על תוכן שיכול לעניין הן את הקהל אליו פונה האירוע והן את התקשורת.  באירוע הספציפי הזה נבחר נושא החלום כנושא על, ותחתיו שולבו הרצאות בתחומים רבים המתקשרים לנושא מזוויות רבות. והדוברים היו מעניינים אחד אחד, מה שהקל על עבודת התוכן ברשתות החברתיות.

איתור קהלי היעד בדיגיטל וברשתות החברתיות –  באמצעות עבודה מקדימה שנעשתה במסגרת הקמפיינים שעשינו בפייסבוק, הצלחנו לאתר ולפלח את קהלי היעד המתאימים לאירוע הזה ולהגיע אליהם בצורה מדויקת וישירה. בליל האירוע, הופתענו לגלות כי כמות הכרטיסים שחשבנו שנמכרה היא רק קצה הקרחון והקהל הגיע בהמוניו.

עבודת יח״צ מקצועית – במשך שלושה שבועות עבדנו על תיאום אייטמים בכל כלי תקשורת מרכזי ורלוונטי לקהלי היעד שלנו וכמובן שערב החג הגיע לשיאו עם טור בכפולה האמצעית והחגיגית של ידיעות אחרונות, אייטמים בתכניות התרבות המבוקשות של גלי צה״ל וראיונות רוחב איכותיים בתכניות המואזנות של כאן ב׳.

אנרגיה טובה – זה לא קשקוש ניו אייג׳י, אם אתם עושים את מה שאתם אוהבים ומה שאתם טובים בו, הסיכוי שהדברים שתעשו יצליחו יותר וייעשו בצורה נעימה יותר – הרבה יותר גדול. קרפה דיים!

קריאה נוספת על איך עובדים עם משרד יחסי ציבור ודיגיטל

ולמי מתאים יחסי ציבור?

אם יש לכם אירוע גדול שכל הנושא התקשורתי בו עדיין לא פתור – נשמח להציע את שירותינו!

צרו קשר

שלי פז תקשורת

רוצים עוד? הירשמו לניוזלטר שלנו ונגיע לתיבה שלכם פעם בשבוע!